آگهي بکارگیری نیروی انسانی
مدیریت درمان تامين اجتماعي استان یزد

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان یزد در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه ابرکوه و پلی کلینیک بافق ، تعداد 8  نفر(به ترتیب 7 و 1 نفر) از افراد واجد شرایط را بصورت قراردادی ماده 20 آئین‌نامه استخدامی (قرارداد انجام کار معین یا مشخص)صرفا از میان متقاضیان بومی از طریق برگزاری آزمون کتبی پس از طی مراحل گزینش بکارگیری نماید. 

 
  الف- شرایط عمومی :
1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

3- دارا بودن حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال تمام.

4- دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر.

5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم(دوره ضرورت) و یا معافیت دائم برای مردان.

6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

8- بکارگیری افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

 
ب- شرایط اختصاصی:

1- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز برابرجدول مندرج دراین آگهی خواهد بود.

2- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل نیروهای مورد نیاز  به شرح ذیل تعیین می گردد:

1/2- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل 14 و شرط سنی حداکثر 24 سال تمام.

2/2- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم  بهیاری بدون شرط معدل و باشرط سنی حداکثر27 سال تمام.

3/2- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 13 و شرط سنی حداکثر 28 سال تمام.

4/2- دارندگان مدرک تحصیلی دکتری با شرط سنی حداکثر 34 سال تمام.

 

تبصره 1- مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، مدت اشتغال متقاضیان در واحدهای تابعه صندوق (بیمه / درمان ) با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال مبنی بر تأیید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی مندرج در شرایط فوق اضافه می گردد، مشروط به اینکه تا تاریخ 30/11/90 از 35 سال تمام مندرج در بند "پ" ماده (15) آئین نامه استخدامی تجاوز ننماید.

 

تبصره 2- فرزندان شاهد وفرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر متقاضی اشتغال در صندوق از شرط معدل معاف می باشند.

 

3- معافیت دائم پزشکی از خدمت زیرپرچم متقاضیان در صورت قبولی در آزمون کتبی صرفاً در صورت تأیید کمیسیون پزشکی صندوق تامین اجتماعی مبنی بر توانائی انجام امور مربوط به عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

 

4- گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد متقاضیان رسته بهداشتی و درمانی به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

 

5- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، مؤسسات دولتی، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام پذیرش در صندوق الزامی می باشد.

 

6- عدم اشتغال به تحصیل و یا نداشتن مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی مورد تقاضا به هنگام ثبت نام الزامی است.

 

7- ثبت نام صرفا از بین متقاضیان بومی شهرمحل خدمت موردتقاضا(ابرکوه یا بافق حسب مورد)امکان پذیر می باشد.

·     متقاضی بومی به کسی اطلاق می شود که محل تولد و یا محل اخذ 2 مقطع از 3 مقطع تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی و متوسطه) وی با محل مورد تقاضای یکی باشد .

 

تبصره : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی ، راهنمائی و یا دبیرستان ) با محل مورد تقاضای یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.

8-  فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر متقاضی اشتغال برابر ماده 4 آئین‌نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان بیست وپنج درصد و بالاتر از ضریب اولویت نامه شماره 20804/45/2 مورخ 23/6/77 سازمان
امور اداری و استخدامی سابق کشور بهره‌مند خواهند شد.

9-  فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته از امتیاز اولویت مربوطه برخوردار خواهند شد.

 
ج – توضیحات:

1- با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشند و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی اضافه می گردد، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند تا تاریخ 30/11/90 از حداکثر شرط سنی مندرج در آئین نامه استخدامی صندوق (35 سال ) تجاوز ننماید.

 2- متقاضیان درصورت دارا بودن سابقه خدمت در قالب قرارداد ماده 20 آئین نامه استخدامی بصورت تمام وقت از امتیاز پیش بینی شده برخوردار می‌گردند.

 
د- محل ثبت نام ، تاریخ توزیع کارت و برگزاری آزمون :

ثبت نام پس از انتشار آگهی از تاریخ 3/11/90 لغایت 10/11/90 به صورت دستی درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد به آدرس : شهرستان یزد – ابتدای خیابان فرخی مرکز پزشکی هراتی طبقه سوم صورت می پذیرد.ضمنا تاریخ توزیع کارت از تاریخ 12/11/90 لغایت 13/11/90 در محل مدیریت درمان یادشده وتاریخ برگزاری آزمون 14/11/90
می باشد.ضمنا متقاضیان می بایست فرم ثبت نام را ثبت دبیرخانه مدیریت درمان مذکور نموده ورسید تحویل مدارک را اخذ نمایند.

ه- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

1- تکمیل و تحویل فرم تقاضای بکارگیری ضمیمه و الصاق یک قطعه عکس 4×3 جدید و تمام رخ به آن منضم به یک قطعه عکس 4×3 با درج مشخصات فردی در ظهر آن.

2- اصل رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ200000 ریال ( دویست هزار ریال ) برای متقاضیان به حساب جاری همراه
 شماره 1111021089 نزد بانک رفاه كارگران شعبه مركزي يزد . (وجوه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود)

3- اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه

4-اصل وتصویرکارت پایان خدمت ویا معافیت دائم جهت آقایان(کپی پشت و روی کارت)

5- اصل و تصویرآخرین مدرک تحصیلی

6- اصل و تصویر گواهی انجام خدمت طرح لایحه نیروی انسانی ویا معافیت از آن در مورد پزشکان و پیراپزشکان .

7- اصل و تصویر مقاطع تحصیلی در مورد داوطلبان بومی تا سطح دیپلم کامل متوسطه مطابق با شرایط مندرج در بند  (7) آگهی تحت عنوان شرایط اختصاصی .

8- اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوص داوطلبان مشمول بند 8 قسمت "ب "وبند 1 قسمت "ج"

9- ارائه آخرین حکم حقوقی در مورد شاغلین و یا حکم بازنشستگی جهت متقاضیانی که والدین آنان در عداد کارکنان صندوق  میباشند.

* تذکر:

- در هرمرحله از مراحل مربوط به آزمون چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم و درصورت اشتغال بکاراین قبیل متقاضیان طی ابلاغ مربوطه از خدمت  در صندوق خارج می گردند.

و- مواد آزمون:

1- ریاضیات وآمار مقدماتی 2- معارف اسلامی 3-زبان و ادبیات فارسی 4- زبان انگلیسی
5- شناخت تأمین اجتماعی 6- اطلاعات عمومی 7- آشنایی مقدماتی با رایانه

* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند وامتیازآن درسایرمواد آزمون توزیع می گردد.

ضمناً از متقاضیان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی و همچنین متقاضیان در سایر موارد حسب نیاز علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی منطبق با رشته تحصیلی نیز بعمل خواهد آمد. شایان ذکر است آزمون تخصصی در سطح دانش متقاضیان درمقطع تحصیلی مربوطه انجام خواهد شد.

 
 
 
 
 
لیست عناوین و رشته های شغلی مورد نیاز
شهرستان ابركوه
 
عنوان شغلی ومحل خدمت
تعداد و جنسیت
مدرک تحصیلی
منبع سوالات تخصصی
مرد
زن
مرد/زن
پزشک عمومی(ابرکوه)
1
1
0
دکترای حرفه ای عمومی
از رشته تحصیلی مربوطه
پرستار(ابرکوه)
0
1
0
لیسانس پرستاری
از رشته تحصیلی مربوطه
بهیار(ابرکوه)
1
0
0
دیپلم بهیاری
ــــــ
کارشناس امور مالی (ابرکوه)
1
0
0
لیسانس حسابداری- مدیریت بازرگانی – مدیریت صنعتی
حسابداری
متصدی خدمات داروئی(ابرکوه)
1
0
0
دیپلم تجربی
ــــــ
متصدی خدمات عمومی شامل:
نگهبان /سریدار/ خدمتگزار
(ابرکوه)
1
0
0
دیپلم عام
ــــــ
 
شهرستان بافق
 
متصدی خدمات اداری

شامل : متصدی اموردفتری ، ماشین نویس ،منشی(بافق)

1
 
0
دیپلم دررشته های ریاضی فیزیک – تجربی
ــــــ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"فرم ثبت نام نیرو در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد"

 

محل الصاق عکس
 
 
در این قسمت چیزی ننویسید
 
 
 

1      لطفاً یک قطعه عکس
در کادر فوق بچسبانید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1-     نام خانوادگی:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2-     نام :                                           

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3-کد ملی :                

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3-     شماره شناسنامه:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
4- 0تاریخ تولد :

6- نام پدر:                      7- جنسیت : زن *  مرد *       8- محل تولد:                    9-وضعیت تأهل: مجرد* تأهل*

10-وضعیت نظام وظیفه : پایان خدمت * معاف دائم *           11- دین: اسلام * مسیحی* کلیمی* زرتشتی*

12- مذهب : شیعه *  اهل سنت *    13- مقاطع تحصیلی :   دیپلم *    فوق دیپلم * لیسانس*  دکتری*

 
 
 
 
14- رشته و گرایش تحصیلی:                                              15- معدل :              
     
 
 
 
 
 
 
 
 
16-تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی:
 
17- وضعیت ایثارگری : جانباز * آزاده * رزمنده داوطلب * خانواده شاهد* فرزند شهید*

 فرزند جانباز از کارافتاده کلی * فرزند جانباز* با درج درصد جانبازی ..........

18- درصد جانبازی :              19- مدت اسارت :             20- مدت حضور داوطلبانه در جبهه :          21- نسبت با خانواده شاهد:

22-مدت انجام طرح لایحه نیروی انسانی در مورد پیراپزشکان:             23- مدت انجام طرح لایحه نیروی انسانی در مورد  پزشکان:

24- مدت اشتغال در واحدهای تابعه صندوق:                                        25-  فرزند  همکارشاغل صندوق میباشم *       

26-  فرزند  همکاربازنشسته صندوق میباشم *         

27- مدت خدمت نظام وظیفه:
28- مشمول بند 1توضیحات   *

29- وضعیت بومی بودن : بومی شهر * 30- عنوان شغلی مورد تقاضا بر اساس فهرست آگهی:                                       

31-آدرس محل سکونت: استان:                               شهرستان :                                 بخش:                         خیابان :                                                             

کوچه:                                     پلاک:                                کدپستی:

32- شماره تلفن همراه:                                              33- شماره تلفن ثابت:                                                34- کد تلفن شهرستان:

 35- آدرس پست الکترونیکی( ایمیل):



 

اینجانب                                                        داوطلب شرکت در آزمون کتبی مدیریت درمان استان یزد . فرم تقاضای فوق را با مطالعه کامل و دقیق متن آگهی منتشره مورخ ............................................... به ویژه تذکرات و توضیحات مهم آن تکمیل نموده و علم و آگاهی دارم در صورتیکه متعاقباً خلاف اظهاراتم اثبات شود، ادامه مراحل همکاری اینجانب منتفی خواهد شد و بدینوسیله حق هرگونه اعتراض را از خود سلب
 می نمایم.

امضاء و اثرانگشت داوطلب:                                                                                                                                       تاریخ تکمیل فرم:                   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا